Mamma på besök

hej

Nu sitter vi hela familjen tillsammans igen men min kära mor också. Vi kollar på Americas funniest homewidieos, så himla roligt. Ja min pappa ligger på lasarettet sen i Söndags, han opererades i måndags för sitt bråck på kroppspulsådern och har lite besvär och ligger därför kvar så nu vill inte mamma ligga ensam hemma så då har hon turats om att sova över hos oss och fam Bragesjö. Så idag var vi till far och hälsade på, jag och barnen sen kom Fredrik från Stockholm. Efter det åkte vi till ICA på erikslund och handlade lite mat och sen hem igen.

Nu dansar och springer Ludde runt som en tok och gör av med den sista överskottsenergin. Tänk om han ändå kumde ge lite energi till mig för nu är jag för trött att plicka på datorn så nu ska jag istället gosa med min man. Puss på er

Alla mina älsklingar



Här sitter jag å bloggar, ett litet käckt kort taget av min son.



Sov gott   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0