Min epic six

Hej

Finally så har jag fått min efterlängtade stansmaskin epic six, ett oumbärligt verktyg för scrapping. Den stansar ut bokstäver och siffror, figurer ja det mesta men ,man måste köpa motiven och dom kan kosta men jag får ta lite i taget, börja samla på sig. Sen har vi köpt en fotoskrivare vilket fulländar min scrappingutrustning, för nu kan jag ta kort gå in och skriva ut det och scrappa om det senare på eftermiddan, coolt va? Nu är jag scrapping drottning.

Ja nog om scrapping, jag idag så var Ludde lurung och klippte sig hos mimmi med farmor och han blev så fin. Men nu sover mina 2 godingar i vår säng, Fredrik är på kurs i Stockholm så jag och barnen är helt alena, och jag ska snart gå och gosa med dom. Så Erika min vän, ikväll blidde det inga kort får ta det imorgon, hoppas du tycker det var ok för jag vet att du tycker det är kul att se kort. Men puss på er, mina kära bloggisar.

Love U all 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0