Vikt, vikt, vikt!!!!

Hej

Fy attans nu ska jag verkligen börja att träna, ska ut i skidspåret och ta en tur, sen ska vi börja å styrketräna jag och my lovely, Fredrik alltså, 2 ggr/veckan. Nu får det vara nog på gottandet. Jobbet har börjat, semestern är slut och godis finns överallt men jag ska inte handla någe mer, eller ja på helgen såklart ,men då måste jag sluta med att köpa Marabou´s schweizernöt, typ helt fantastiskt sjukt, galet gott. Jag är nog rätt besatt av just den chokladen.

Ja ja nog om det, idag var jag, Ludde, TUva, Helena, Markus, Cornelia och lilla Elvira till en stor snöhög på Seco´s parkering där lekte barnen 1 timme eller så. Det var mysigt. Sen åkte vi hem till Helena och åt mat och sen skulle vi försökte scrappa lite vilket visa sig vara nästintill omöjligt. Tjejerna var osams typ hela tiden samt att lilla Elvira ville vara med fast att hon var väldigt trött och behövde sova samt att Helena skulle rasta hundarna, ja så ni kanske kan förstå att det inte funkade så bra. Ja just det, var, var våra män, ja dom var på tattarsjöns is i Riddarhyttan och försökte pimpla men det gick inge vidare, ja Richard fick en regnbåge men det fick han ändå inte som en riktig fiskare för att ni vet ju att man pimplar med blänke och krok och så ska fiskarna nappa på det, alltså sluka kroken men hans fisk fastnade av en slump på hans krok tack vare att fisken var och naggade lite på kroken och då drog Richard till och fisken fastnade under halsen på kroken. Så enligt sportfiskes regler så räknas inte en sån fisk och bör släppas tillbaka, men det ville inte Richard utan lossades som ingenting och tog med sig fisken hem, hoppas den smakar.

Här är gänget från dagens kuligheter.
 



Förresten Fredrik har rekordet, ingen slår hans Stingrocka han fick i Atlanten när vi var på semestern. Coola karl.
Fast här är det Henrik som fått upp hans stingrocka, men dom väste och killen brevid höll i taggen/svansen.
Han så åt killarna att inte röra taggen för dom är giftiga så han virade in den en handduk. Visst är det väl kul och häftigt.


Ja nu ska jag kolla vidare på Melodifestivalen.

Puss på er
  förresten ni glömmer väl inte att ta hansd om vår fina värld och vår miljö?   
        
                          

            GLÖM INTE ATT KÄLLSORTERA !!!!                                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0