Fylld av endorfiner!!!

Hej

Idag har jag varit och skidat runt Eskiln 2 varv, alltså 5 kilometer. Det var helt fantastiskt skönt, frisk klar luft och lite singlande snö, hur mysigt som helst. Första varvet åkte jag med Hanna men andra varvet skulle jag först inte göra så Hanna spurtade vidare men då tänkte jag " Va f-n nu kör jag ett varv till jag med och så bra det gick och det var så rofyllt att bara vara för sig själv ett tag i skidspåret och sen laddade jag kroppen fullt med endorfiner vilket är såå behövligt. Vet ni att jag har fått veta att Ananas innehåller ämnen som är bra för välmåendet, det psykiska alltså.

Ja visst är väl snön ich vintern härlig men jag längtar faktiskt redan lite grann till våren då snön smälter och allt vaknar till liv. Mellan spade och kratta är en fantastisk.

Nu har jag suttit och skrivit 2 ggr och allt bara blir fel så nu ger jag upp för idag, typ en timme och allt är borta.
´
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0