Ni ser rätt!!!!

Hej

Ja jag är fortfarande kär i Ashton men nu på begäran av mina vänner Linda och Erika så Here I am my dear ladies and maybe some (enstaka) gentleman så kan ni se något annat än "Jag är kär" som rubrik på min blogg.
Hmm hoppas ni förstod?! för det gjorde iallafall jag, hahaha.

Ja nu har vi lagt våra barn för ca 1 timme sen men ludde luring han struttar uppe ännu, när Fredrik hade läst klart för han, så sa han till Ludde att "sov nu", svaret han fick var "aldrig i livet". Ja ni, han är så himla go så jaaa vad ska man säga. Japp sen nu har han varit upp igen och klagade på att han var hungrig och Fredrik sa "nej Ludde du är inte hungrig" Varpå ludde sa "Sjyst" sen var det inte nå mer med det så nu sitter han i sängen och sjunger. 

 
ser så trött ut hmm SOV UNGE!!!!!!!



Sen har vi vår lilla "preteenager" alltså lilla tonårsungen vår som lyssnar och sover så sött med vår lilla ronja

Ja jag ska skriva lite om jul och nyår och lägga ut lite vimmelbilder. 

Men nu är mitt te slut och clementinerna uppätna så nu ska vi väl ta in på knoppegården jag och min kärate.

Ta hand om er alla och ta vara på livet och varann, det gör jag.

 Svårt att sova??? räkna får! 

Kommentarer
Postat av: moster cina

Ja du dom är på tok för goa. Vi syns på måndag puss puss min älskade syster

2010-01-16 @ 08:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0