Åh jag avskyr vintern

Hej

Nä nu får det fan va nog med snön,kyla och vinter. Jag skulle på allvar kunna flytta till Australien men jag skulle nog inte få med mig min man, Han är ju lite mer för vinter än vad jag är. Jag fryser ju så förbenat hela tiden.
Jag har ingen lust att jobba, städa ja ingen lust med nåt faktiskt, arghhh nu kommer Fredrik och gör mig ännu mer irri genom att berätta att jag snart fyller år och då bara 33, gammal,fet och gift eller hur var det nu, snygg, sexig och singel ja va fan skit också.
Jag är också förkyld och vi har det stökigt hemma men sämst av allt, min pappa ligger fortfarande på intensiven med respirator och kämpar, och när jag tänker på hur han verkligen har det så är han såååå himla stark och duktig min pappa.
Han är så stor och stark men när man ser på honom så är han ändå så hjälplös, kan inte prata (pga resp) inte äta, kissa eller gå ja, kort och gått är han rätt dålig MEN på bättringsvägen, dom tränar han ur respen på dagarna så han succesesivt ska träna sina lungor, och han tränar att röra sig i sängen lite och idag har han tom suttit på sängkanten, och dom har börjat sondmatat honom vilket också är ett steg i rätt riktning.
Han måste snart komma hem nu till oss, man är bortskämd att ha en pappa som jämt funnits i Kärrbo men som nu legat på lassarusket i över 1 månad. Ja det är rätt lång tid och man har lärt sig mycket så nu ska jag bara läsa färdigt familjens stora läkarbok sen är jag klar läkare, ÖVERLÄKARE.  Jag vet ju tex. att man kan leva utan tjocktarm men inte tunntarm ja där ser ni en solklar, viktig kunskap man behöver som Doktor.

Lämnar läkarsnacket ska bara lära mig att ronda, sen så.  Nä nu sitter vi, familjen och kollar på Bolli sen är det
dax för bingen eller jag nu såg jag att Lurven somnat på pappa Fredriks bröst, såå sött.


Nu ska jag gosa lite så ha det gott alla mina bloggläsare.

Kram kram  och sov gott och tänk på vår   

Kommentarer
Postat av: Frida

<3

2010-03-11 @ 22:19:53
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0