Livet känns lättare!

Hej

Idag är det bättre med min pappa, han har inte lika mycket hjälp av respiratorn längre och dom ska låta han börja andas på egen hand mere och mer men dom tar det varsamt så inget går på tok. Han försökta prata eller mima och log mot oss, det var som om min pappa var sig självt ett tag. Han kämpar på och jag tror att han är väldigt tacksam över all hjälp han får och han uppskattar våra besök så nu känns det som om jag inte alls vill åka ifrån honom. Skulle vilja vara hos honom hela tiden men jag har 2 barn hemma så det blir lite tokigt. 

Get yours at SweetIM.com
Jag älskar dig papsen!!

Senare på eftermiddan efter besöket hos pappa så åkte vi till Anders som fyllde år tror det är 47. Efter det så åkte vi och hämtade barnen och åkte vidare till Helena som också fyllde år men bara 33, så där käkade vi lite och drack kaffe och nu sitter vi här och ser lite på TV och myser på det som är kvar av Lördagen.

Vill bara påminna er att sommaren kommer om vi står ut ett tag till bara. Se själv den finns ju iallafall på Gran Canaria. Fin bild va?



Så nu mina goa bloggläsare så ska jag glutta på TV, så ha det gott så skriver jag snart igen. Kram på er

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0