Känning av våren!

Hej

Idag fick jag lite vårkänslor och det kändes såå härligt, konstigt bara att det är -12 grader på morgon som senare stiger till +7 grader på dagen, hmm ja ja varmare kommer det iallafall att bli ju längre tiden går.

Idag var det första arbetsdagen sen jag var ledig (1v) och det kändes väl inte helt ok, skulle väl vilja vara ledig hela våren och sommaren typ men kulorna måste rulla in.

Läget med pappa är väl som igår kan man nog säga, har dock inte varit ner och hälsat på men pratade med Fritte, och mor min så det känns bra. Längtar efter min pappa och vill att han blir bra och kommer hem nu. Min älskade pappa.

Nu sitttter jag och min älskade man och kollar på I´m alive på animalplanet, det är så intressant. Igår kväll såg vi "Dagboken" åhh jag grät som en tok och kunde inte sluta efter filmen heller så jag somnade i Fredriks famn och sa att jag älskade honom typ 100 ggr och det gör jag verkligen.

Nä ni nu ska jag krypa in i hans famn och gosa. Kram på er alla mina bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0