Läget oförändrat!!!

Hej

Än så länge är läget oförändrat för min kära pappa. Blodförgiftningen han har för han antibiotika för och ja alla möjliga mediciner för att hålla han så stabil dom kan, ja det är jättejobbigt att hela tiden leva i ovisshet för dom kan inte säga hur länge han ska ligga i respirator eller hur lång tid han ska ligga nersövd, men i morgon ska han få en tuben på halsen istället och det gör att han kan får det lättare att prata när det är dax och det blir inte lika jobbigt att ligga vaken med den så det är ett framsteg, för när den är på plats så kommer dom minska på dosen sömnmedel så han kan vara vaken längre stunder. Sen så kommer dom även att lägga om såret imorgon och kolla in maggen. Han har ju ett hål som är öppet och det ligger nån sorts plast över såret och en svamp som suger ur vätska och var som inte ska vara där och jag ska kolla in det imorgon. Ja personalen där är helt fantastisk. Dom gör ju allt för min älskade pappa.

Idag på eftermiddan var jag och Tuva ut i stallet i Hedkärra och var på prova-på-ridning en halvtimme så ställde jag henne i kö till ridlekis, så vi får väl se när hon får börja. Kul hade hon iallafall.

Tuva på Ikaros

Cornelia på Smulan



Två glada tjejer I stallet

Nu ska jag umgås med min man och min kära mor så sov gott alla bloggläsare.

Och tack Linda och Katrin för era stärkande ord.

 


Kommentarer
Postat av: Frida

morfar är otrolig stark, en riktig kämpe och han kommer klara det här. vi får ta en dag i dag taget och stötta varandra. jag älskar dig!!

2010-03-03 @ 19:32:33
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej vännen!



Läser att din pappa är dålig. Usch och fy, måste vara jobbigt att se sin pappa ligga i en sjukhussäng. Då är det som du skriver skönt att det är bra personal och att ni har varandra. Håller tummen att det snabbt blir bättre. Ta hand om er! Stor kram både till dig och familjen.

2010-03-03 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0