Shoppingdag i Fagersta

Hej

Idag har jag å Tuva haft en kort tjejdag på stan vi handlade ett par tofflor till pappsen sen en jacka till Tuva och 2 "SNÖ" armband till mig sen fick jag lov å köpa en legogubbe (Herofactory) till Ludde sen fick  lillan en barnvagnsskallra så vi handlade något till alla idag, lite snällhetspresenter med andra ord, sen en present till Cornelia Vi fikade även med Mimmi och barnen på Vallonen sen blev det disco hemma hos Tuvas kompis Cornelia. Jag och Ellie följde med hem till Cornelia där jag drack lite kaffe å tog en korv m. bröd. Sen åkte jag och lillpluttan till Dompan å handlade mat som Fredrik tillagade medan jag hämtade mamma å Elliot hemma hos Maria å Tom sen hämtade vi Tuva å Amelie från discot sen vidare till pappa å skottade rent lite runt graven å tände ett ljus å pratade med honom. Det är så skönt att åka ner dit å speciallt på kvällarna, det blir så fint när man tänder ljus för pappa. Det ska alltid lysa hos honom. Å vad jag saknar honom, min älskade pappa.

Igår kom våra goingar hem så det är så härligt att ha dom hos oss igen, fast dom bråkar konstant men det gör inget.  Men nu så ligger dom å sover men inte Ellie Pellie för hon skriker för full hals.  Så nu dricker vi lite kaffe och kollar på Snuten i Hollywood 3.

Ja nu ska jag snart natta så eller kanske jag å Ellie tar en raggarrunda på stan för att få henne att sova, lilla skitungen.

Lite kort bara


God Natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0