Välkommen ljuva vardag!!!

Hej

Idag börjar skolan å dagis och jag å Ellie är ensam igen men det är faktiskt skönt. Igår tog jag hand om massa tvätt men har en del kvar så jag ska ta hand om det ikväll. Tänkte ta en promenad senare, kanske till pappa.
Jag på tal om pappa så ibland har man konstiga tankar jag går tex. å letar efter potensiella pappor dom som liknar pappa, alltså nu menar jag inte att mamma ska skaffa en ny man men jag vill bara liksom bara krama om ha en pappa, hmm det låter kanske konstigt men jag saknar han sååå himla mycket såå sjukt mycket det är så jobbigt. Vissa dagar så går det bra sen vissa dagar blir man så påmind om verkligheten, att pappa faktiskt inte finns mer. Han fattas mig såå mycket. Uppskatta era föräldrar och var glada att dom finns vid er sida fast ni kanske är oense och arga på dom ibland, för en dag så finns dom inte längre men då hoppas jag att ni är äldre än jag var när min älskade pappa gick bort.

Ja över till ishockeyvärlden, Ludde var på hockeyträning igår och var tacklad men vår lilla pys ställde sig upp och sa till killen: Det här ska du få betala för. Så cool kille man har. Han är så lillgammal.

Jag tog en paus i bloggandet så nu hann jag stryka färdigt tvätten och nu ska jag sminka på mig lite sen ska jag hämta hem stålmannen från dagis.

Kram Anna


Kommentarer
Postat av: Frida

2011-01-10 @ 21:51:14
Postat av: Frida

Ja, det är otroligt jobbigt när man inser att han faktiskt är borta, att han aldrig mer kommer och ger oss en stärkande kram när vi behöver. Ja han är verkligen saknad <3 Men tack och lov att vi har varandra, hur hade vi annars överlevt det här? TACK för att du finns!

2011-01-10 @ 21:53:03
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: birgita

Ja ibland är livet jobbigt<3 Ludde han är en goding han,blir glad över sådana kommentarer.

2011-01-10 @ 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0